فروشگاه خرید خرید

لذت یک خرید ناب!

محل لوگو

لامپ LED کارتی تاشو


لامپ LED کارتی تاشو

لامپ LED کارتی تاشو

عرضه شده در سایز کارت عابر بانک جهت حمل در کیف پول

روشنایی مورد نیاز خود را درون کیف پولتان حمل کنید‍

فوق العاده کم مصرف با منبع تغذیه باطری ساعتی


قیمت : 10000 تومان



لامپ کارتی تاشو، یک وسیله کوچک با ظاهر کارت اعتباری (عابر بانک) است که طرح یک لامپ در میان آن قرار دارد. با کشیدن لامپ به سمت بالا چراغ LED آن روشن شده و نمای یک لامپ روشن را خواهد داشت. جنس این لامپ از پلاستیک فشرده بوده و در مقایسه با لامپ های معمولی در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم می باشند. این لامپ در سایز کارت های اعتباری (عابر بانک) تولید شده است که به همین دلیل به راحتی در کیف پول قابل جابه جایی است. اگر تصور شما از چراغ قوه وسیله ای جاگیر و بزرگ است که نمی توانید آنرا همه جا به همراه داشته باشید، ما لامپهای کارتی را به شما پیشنهاد می کنیم چراغ قوه کوچکی که به راحتی می توانید آنرا درون کیف پول و یا جیب پیراهن خود گذاشته و همه جا به همراه داشته باشید. کار با لامپ کارتی بسیار ساده است، فقط کافیست به هنگام تاریکی این وسیله جالب را از کیف پول یا جیب خود بیرون آورده و لامپ را به سمت بالا بکشید تا روشن شود و برای خاموش کردن آن مجدداً لامپ را به پایین فشار دهید.

قیمت : 10000 تومان



اگر تصور شما از چراغ قوه وسیله ای جاگیر و بزرگ است که نمی توانید آنرا همه جا به همراه داشته باشید، ما لامپهای کارتی را به شما پیشنهاد می کنیم چراغ قوه کوچکی که به راحتی می توانید آنرا درون کیف پول و یا جیب پیراهن خود گذاشته و همه جا به همراه داشته باشید. کار با لامپ کارتی بسیار ساده است، فقط کافیست به هنگام تاریکی این وسیله جالب را از کیف پول یا جیب خود بیرون آورده و لامپ را به سمت بالا بکشید تا روشن شود و برای خاموش کردن آن مجدداً لامپ را به پایین فشار دهید.
مشخصات فنی:
- منبع تغذیه باطری ساعتی 3 ولت
- ابعاد:cm 3/0×6/8×3/5 (اندازه کارت اعتباری)
- عمر مفید لامپ: 5000 ساعت
- جنس: ABS (پلاستیک فشرده مقاوم)
- وزن: 20 گرم (بسیار سبک)



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 10000 تومان

  انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 67

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه خرید خرید" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما